lliiee.blogg.se

Seriös frågestund...HAHAHAHA

Publicerad 2013-03-31 21:51:18 i Allmänt,

  1. Ja jag börjar med dem seriösate :3
  2. hur gammal är du? 11 snart 12
  3. godis/chips godis
  4. fanta/cola fanta
  5. kurvig/smal Allt är fint
  6. ful och rik/fin och fattig  ful och rik
  7. grönsak/frukt frukt
  8. tv/data data
  9. spotify/radio spotify
  10. Misslisibell/ Nellie Berntsson Misslisibell
  11. Clara Henry/ William Spetz Clara
  12. Godis/Glass Godis
  13. Springer du med armen? Ja..
  14. Hur många fingrar har du? 10 
  15. Vet du vem jag är? Ja du är min väldigt seriösa syster
  16. Vad gör du? Svarar på frågor
  17. Va gör du nu för tiden? 
  18. Varför hör du aldrig av dig? 
  19. De va alldeles för länge sen vi sååågs.. Vet du va de e för låt? :p Ja det är en del av mitt hjärta som någon gubbe sjunger
  20. ÄLSKAR DU MIIIIIIG?? Ja super mycket
  21. Va de Bänke jag såg?? Ja
  22. Eller var de Steffe?? Nej
  23. Är jorden rund eller platt? Rund
  24. Varför inte inte trekantig? Inte vet jag
  25. Är du en klänning?? Nej
  26. Tycker du jag ska sluta sälla frågor nu?? Ja haha
  27. Nääääär ska ja få min present? Ja du...
  28. Varför är du sjuk för? För mitt immuförsvar suger :/
  29. VARFÖR IGNORRERAR DU MIIIIIG? XD Vet inte :(
  30. Tror du på tomten? Ja självklart

Jag orkade inte hålla på att reklama så fick ju inte speciellt många frågor som var seriösa...Men puss på dig Kattis.
 
 

Kommentarer

Postat av: Findus

Publicerad 2013-03-31 22:01:17

meeeheeeee ja va ju yberseriös ju :O :(

Svar: :((((
Nathalie Lundborg

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-31 22:05:18

du dissa min frååååååga :( nu gråter jaaaag :( kommer aaaaaaaldrig gå in här igen :(

Svar: :(
Nathalie Lundborg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela