lliiee.blogg.se

Mobbning

Publicerad 2013-03-22 14:51:33 i

Detta inlägg kommer handla om mobbning och vad det faktis kan leda till.Jag tror dem flesta vet vem Linn Nyman är.En tjej som avslutade sitt liv framför ett tåg.Endast 13 år gammal.
När jag hörde det så kunde jag knappt få ur mig ett ord.Jag vill bara få tag på dem som kränkt henne och fråga hur dem tänkte när dem skrev.Vissa personer värkar inte förstå hur mycket ord sårar.
Mobbning är sjukt fel.Det spelar ingen roll om personen som mobbar mår dåligt själv.Om nu personen mår så dåligt så får hen lösa det hemma,psykolog eller på något annat vis.Man kommer inte må bättre av att trycka ner andra!

Kommentarer

Postat av: Sus

Publicerad 2013-03-23 20:04:59

Du är klok du Nathalie!

Svar: <3
Nathalie Lundborg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela