lliiee.blogg.se

10000000 frågor wää

Publicerad 2013-03-24 08:55:11 i Allmänt,

VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen
Vem önskar du var med nu? - Någon kompis
Vem fick du senast sms av? - Emma
Vem ska du träffa idag? - Hundköpare,Monica Wessberg,min familj och kanske en kompis
Vem ringde du senast? - Susanne
Vem saknar du? - Många

VAD
Vad åt du senast? - Chips för typ 10 timmar sen xD Har inte ätit frukost än.
Vad har du på dig just nu? - Mjukis byxor och en t-shirt
Vad hör du just nu? - What the fuck is jumpstyle
Vad har du på fötterna? - Inget
Vad för sjukdom hade du senast? - Influensa 
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - ...^^
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Kolla på mobilen
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Va i skolan tror jag
 
VAR
Vart går din drömresa?- Thailand,Italien och Frankrike tror jag
Var är din mobil? - Brevid mig i sängen
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Har inte köpt den,den kommer från en jazz konsert 2009 som min lådsas pappa var på typ..
Var handlar du mest? - Gina,Cubus,HM
Var är din mamma just nu? - På sitt rum tror jag

HAR
Har du några piercingar? Vart? - I öronen
Har du något stort ärr? - Nej 
Har du varit kär på riktigt? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har du allt du önskar dig? - Nej

HUR
Hur är du i skolan? - Inte bäst men normalt bra typ
Hur ser du ut? - Va?
Hur svarar du i telefonen? - Hemtelefonen-"Hej det är Nathalie." Mobilen-"Hallå", "Hej" 
Hur var du som person för två år sedan? - Konstig och jobbig
Hur var du som person för ett år sedan? - Dryg...Det är jag nu med..Hahaha

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - Njaaaa..
Är du singel? - Ja helt forever alone :( xD
Är du kort? - Neh 
Är du åksjuk? - Inte just nu :P Men blir det om jag läser i bilen
Är du helsvensk? - Typ
Är du allergisk mot något? - Ja
Är du bra i skolan? - Okej

SKULLE Skulle du vilja vara känd? - Nej inte typ som MJ iallafall
Skulle du vilja tatuera dig? - Ja!!<3
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Naveln
Skulle du kunna adoptera? - Ja
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Maybe
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Kankse 
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Beror på

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela